از خوشی های کوچک یک زندگی

سلااام ، اگه بخوام راستشو بگم ، امسال برای تولدم خیلی ذوقی نداشتم. بیشتر ترسیده بودم. از اینکه هی و هی سنم زیادبشه و حتی یه صفحه ویکیپدیا هم به نامم زده نشه :)) خلاصه با کلی تنهایی و غصه شب  5 ام سر بر بالین گذاشتم :)) روز ششم ، تولدم ،  قرار بود یکی از دوستام بیاد برای یه درسی  ازم جزوه بگیره. همون روزا هم خواهرم اثاث کشی داشت و بچه خواهرم مدام پیش من بود. همش با هم اهنگ  تولد مبارک اندی رو می ذاشتیم و حرکات موزون انجام میدادیم:)) خلاصه ساعت 12 اینا دوستم اومد . من رفتم پایین تا جزوه رو بهش بدم و دیدم که بلههههه. سه تا از بهترین دوستم پایینن با کیک وایسادن و دارن تولد مبارک میخونن. چی بهتر از این اخه ؟ یه حس خوشی ، ارامش ریخته شد تو وجودم ... اصلا یه حال عجیبی پیدا کردم. یه حالی فراتر از ذوق بود. از همین تریبون میگم بهتون که خیلی خیلی خیلی برام ارزشمندید:*بمونید برام لظفا تا 120 سالگیییی . و کادو برام یه چیز خیلی خفن گرفتن ! بذارید اعتراف کنم که من عاشق گروه موسیقی پالتم . یعنی واقعا با هر کدوم از اهنگ هاش کلی خاطره دارم و چند باری کنسرتشون رفتم ( تولد 22 سالگیم هم  دقیقا 6 اسفند کنسرت داشتن و من رفتم ... چه کیفی داشت ...) و  حدس بزنید دوستام چه کردن امسال ؟ پیشفروش آلبوم رو برام خریدن با امضای هر سه تاشون .. اصلا کلی ذوق کردم و تا امروز بسته به دستم رسید گفتم بیام اینجا بنویسمش به یادگار از این حس و حال عجیب 24 سالگی.

پ.ن:  امیدوارم شما هم مثل من ذوق کنید و دوستای با کیفیت توی زندگی داشته باشید:)

پ.ن: عکس کادوی موردنظر در زیر دیده میشود :))



نظرات 5 + ارسال نظر
ستایش چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 12:25 http://mimsina.blogfa.com/

تولدت مبارک ارغوان جان. امیدوارم هم این دوستی ها و هم از این تولدها سال ها برات پابرجا باشه.

ممنونم ستایش جون :) منم امیدوارم

یاسی دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 12:12

به به...پسر منم 7 اسفند بذنیا اومده...اگه ایران بودم برای هر دوتاییتون توی یه روز تولد میگرفتم....دست دوستهات درد نکنه که سورپرایزت کردن...دمشون گرم...

وای مرسی یاسی جون
واقها دمشون گرم ،

حسین یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 08:08

سلام
قبل از هرچیز تولدتون مبارک
امروز با وبلاگتون آشنا شدم امیدوارم بیشتربنویسید
گاهی خوندن مطالب دیگران حتی یک دلنوشته از نظر من یعنی دوباره زندگی کردن بقول ی آقایی انگار زندگی را از نگاه نویسنده تجربه میکنید

ممنونم
خوش حال میشم بازم بهم سر بزنید :)
من ادرستونو پیدا نکردم اینجا

طیبه تی تی شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 17:09 http://parandehdararamesh.blogfa.com/

سلام
عزیزممم تولدت مبارک اسفندماهی جذاب
چه سورپرایز قشنگی

ایشالا تا ۱۳۰ سالگی از این سورپرایزها با همین دوستان( ده سال هم من به عنوان پیروبلاگ اضافه کردم)
خیلی خوشحال شدم برات با اینکه اصلا این گروه موسیقی رو نمی شناختم ولی الان میرم سرچ می کنم
مبارکت باشه عزیزم، هم تولد هم کادو هم سورپرایز شدنت

وای مرسیییی طیبه جون
من اهنگاشونو خیلی دوست دارم ، خواننده تیتراژ سریال لیسانسه هان ، نمیدونم دیدی یانه
مرسی عزیز دلممممممم :** خیلی ممنونم ازت

سینا جمعه 15 اسفند 1399 ساعت 20:48 http://sinadal.blogsky.com

خیلی هم عالی
فکر کنم تو پست قبل گفتین صد و بیست زیاده

ادم خوشی های زندگی رو میبینه دلش طول عمر میخواد :))
الانم برگشتم به همون نظر ، ۱۲۰ زیاده :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد