از هر دری سخنی ، شماره دوم

اول. هفدهم  یه میانترم دارم از یکی درس های تخصصی م که خیلی زیاده و درس سختی محسوب میشه. و اشکال دیگش اینه جزوه استاد تماما انگلیسی هستش. من سطح زبانم خوبه ولی واقعا دود از کلم بلند میشه وقتی میخونم. دعا کنید به خیر بگذره .


دوم. من واقعا از اموزش مجازی شاکی ام. خیلی ناجوره . نه میشه جزوه نوشت ، نه کامل مطلبو سر کلاس میگیری . خیلی سخته کلا :( کاش زودتر واکسن کرونا کشف بشه تا بتونیم دوباره زندگی عادی رو داشته باشیم. زندگی مجازی واقعا بی کیفیت و سخته.


سوم. من تا قبل از کنکور کارشناسی ، خیلی اهل شعر و شاعری بودم . استرس و مشکلات اون سال تموم ذوق من رو کور کرد. تقریبا 4 سالی بود که دیگه خیلی سراغ شعر نمی رفتم. ولی حالا بعد از کنکور ارشد ، تموم اون حس و حال ها برگشته! یه بیت شعر میخونم و سر تا پام غرق خوشی میشه ... دیروز داشتم از سعدی شعر میخوندم و باورم نمیشه یه شاعر از قرن هفتم ، انقدر روون و زیبا این حس و حالات رو توصیف کنه !  مرد تو چه میکنی با روح و روان من خب ؟


چهارم. دارم یه کاری رو انجام میدم که به دعاها و انرژی های مثبتتون خیلی احتیاج دارم. دعا کنید به خیر بگذره ،بعد میام مفصل براتون تعریف میکنم. ممنون.



پ.ن : تا تو به خاطر منی کس نگذشت بر دلم         مثل تو کیست در جهان تا ز تو مهر بگسلم

یعنی میشه ؟


نظرات 4 + ارسال نظر
نگار سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 05:42 https://zanekhoshbakht.blogsky.com/

سعدی که عشق منهههههههههههه

یاسی یکشنبه 14 دی 1399 ساعت 05:20 https://jasmin2020.blogsky.com/

سلام
اول : چشم...دعا میکنم
دوم :بعید بنظر میاد حالا حالاها درست بشه
سوم :همه شاعران ایرانی محشرن ولی ما "خیام "رو خععععلی دوست میداریم...
چهارم :کوچه جان بیا یه آمار بده ببینم جه میکنی؟؟؟!! کمی تا قسمتی مشکوک میزنی جانا...


اینم برای پ.ن:
فکرت من کجا رسد در طلب وصال تو این همه یاد می رود وز تو هنوز غافلم
لشکر عشق سعدیا غارت عقل می کند تا تو دگر به خویشتن ظن نبری که عاقلم

Sinadal شنبه 13 دی 1399 ساعت 06:25 http://sinadal.blogsky.com

اول موفق باشی
دوم همه شاکین درکت میکنم
سوم جدن؟ شعر رو به هیچ عنوان ول نکنین حتما بنویسین چون ننوشتن باعث میشه کم کم حس شاعری اون بخوابه ها! از ما گفتن بو
چهارم انشالله به خوشی انجام بشه
پ.ن : ببللله

اول . ممنوووون
دوم . خیلی بده اینجوری :(
سوم . اره واقعا... کلی مینوشتم و نیم چه شعر هایی هم گفته بودم !اما همه ذوقش از بین رفت. تلاشمو میکنم دوباره :)
چهارم. انشالللله

پ.ن . وای یعنی خدا از دهنت بشنوه ...

ربولی حسن کور جمعه 12 دی 1399 ساعت 23:23 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
امیدوارم به خیر بگذره
حتی نمیشه با دوستان تقلب کرد!
شعر فارسیه دیگه الکی که نیست!
منتظریم تا تعریف کنین!

ممنوووون. انشااله
واقعا شعر فارسی بهترین سرمایه زبان ماست
ایشالا به خوبی که بگذره میام و مفصل میگم ازش *_*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد