این وروجک ها

امروز بعد از مدت ها (واقعا مدت ها) خاله کوچیکم و دخترخاله هام رو دیدم. به خاطر تفاوت سنی کم  با خاله کوچیکم ، به هم نزدیکیم و این دوری خیلی سخت بود و واقعا بعد از مدت ها این حرف زدن و معاشرت بهم چسبید . (نترسید اقا :)) تعدادمون کم بود و تمام مدت هممون ماسک داشتیم .) 

حالا خلاصه .امروزخالم مشغول کاری بود و دخترخاله کوچیکم احتیاج به کمک داشت. من رفتم کمکش کنم ولی دلش راضی نمیشد حس میکرد من صلاحیت لازم رو ندارم :)) برای جلب اعتمادش  گفتم میدونی من چند سالمه ؟ گفت نه ، چند سالته ؟  من گفتم 24 ساال . دخترخالم ازم پرسید : حالا تو میدونی من چند سالمه ؟ گفتم نه ! چند سالته ؟ گفت 3 سال.  تقریبا همسن تو ام :))) منو میگی دیگه ریسه رفته بودم از خنده . بهش گفتم بابا 24 سال خیلی فرق داره با 3 سال .تو اصلا بیا ببین من چه قدر موی سفید دارم . با تردید اومد نگاه کرد بعد دید نه واقعا موی سفید زیاد دارم - من سال 98 کلی موی سفید در اوردم ! -گفتش چه قدر موی سفید داری ، یعنی داری مثه خاله نون و مامانم پیر میشی ؟ وای یعنی الان باید عصا هم دستت بگیری ؟  دیگه موندم بهش چی بگم . از اون طرف واقعا احساس پیری کردم و هر ان ممکن بود برم چند درجه شوفاژ رو زیاد کنم :))) دیگه با خنده و شوخی ماجرا رو ختم به خیر کردم ولی واقعا چه چیزایی توی مغز این وروجک های دهه نودی می گذره :)


پ.ن: ماجرا رو برای خالم _ مامان این وروجک _ تعریف کردم . می گفت میم فکر میکنه هر کی پیر بشه دیگه وقت مردنشه :)) یعنی به هر کی بگن پیر دیگه باید غزل خداحافظی رو بخونه . خلاصه بدی خوبی دیدید حلال کنید :))

نظرات 4 + ارسال نظر
سلام چهارشنبه 3 دی 1399 ساعت 21:50 https://jasmin2020.blogsky.com/

سلام کوچه جان
خیلی ممنون...مایه افتخارمه که توی لیست پیوندهات باشم گلم.

عزیزممممم

نگار چهارشنبه 3 دی 1399 ساعت 21:33 https://zanekhoshbakht.blogsky.com/

وای کلی خندیدم. خدا حفظش کنه.

سلامت باشی

S چهارشنبه 3 دی 1399 ساعت 18:30 http://sinadal.blogsky.com

سلام،خدا حفظش کنه
خواهر منم که چهار سالشه ولی خودش معتقده که 20 سالشه!

سلام
این وروجکای دهه نودی همشون اینجوری فکر میکنن پس :))

یاسی چهارشنبه 3 دی 1399 ساعت 06:20 https://jasmin2020.blogsky.com/

چقدر بامزه...این فسقلی ها یه وقتها حرفایی میزنن که آدم دوست داره از خنده روی زمین غلت بزنه...

وای دقیقاااا. مخصوصا که خیلی هاشون منو با خودشون همسن میدونن و کلی حرفای با نمک بهم میزنن :))
یاسی جون ، من با اجازه لینکت میکنم ❤

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد