سلام. کسی اینجا هست؟

چه قدر گذشته؟

حدود دو سال و چند ماه!

اتفاقات عجیب و غریب زیادی افتاده. زندگی من هزار بار چرخیده و دیگه الان دارم توی خیابان بیست و هفتم زندگی میکنم. امسال 6 اسفند 27 ساله میشم و این خیلی عجیبه که دارم کم کم 30 ساله میشم. اما باید اعتراف کنم که هیچ وقت نوشتن برای من تموم نمیشه. همیشه عشق به ادبیات و کتاب و نوشتن توی من هست. دیشب موقع خوندن کتاب جدید منصور ضابطیان داشتم به مامان می گفتم دوست دارم منم یه روزی بتونم  سفرنامه بنویسم. امیدوارم بتونم این رویا رو یه روزی محقق کنم

از اتفاقات برجسته ی این چند وقت اخیر -اخیر؟  خیلی روت زیاده زن! :)))- بخوام براتون بگم:

1. شهریور امسال دفاع کردم. بعد از 3 سال سخت و با جون کندن فراوان شهریور امسال بالاخره خودم رو فارغ التحصیل کردم. 

2. پارسال حدودای آذر ازدواج کردم با آقای م 

3. منظم سرکار میرفتم  و میرم. یادمه اینجا گفته بودم دارم میرم معلم بشم. دو سالی معلم بودم و فهمیدم من ادم معلمی نیستم و اومدم بیرون. الان توی یه شرکت توی رشته ی خودم کار میکنم که اوضاع چندان دلپذیر نیست.

4. خاله شدم و نیکان قشنگ خاله حدود 1 سالشه

5. چند تا ماجرای غم انگیز از سر گذروندم که کلی از موهام رو سفید کرد.

6. تغییرات مذهبی و فکری داشتم.


در ادامه باید بگم که دلم میخواد بازم بنویسم. اما این هدی با اون هدی سرخوش و جوون دیگه فرق داره. عجیبه ولی حس میکنم از اون روز ها هزار ساله که گذشته

اینجا باید از اقای دکتر هم تشکر کنم. شاید اگه کامنت های پر مهر ایشون نبود، هیچ وقت مجدد اینجا رو به روز نمیکردم :)

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم و سعید. چهارشنبه 22 آذر 1402 ساعت 18:06 http://Saghf.blogsky.com

ما هم هستیم ،بنویس

ممنووون
سر میزنم بهتون

ربولی حسن کور شنبه 18 آذر 1402 ساعت 14:54

فکر کنم قراره دو سال و چند ماه بعد کامنتها را جواب بدین!

سلام مجدد
نه امروز دیگه اومدم سراغ وبلاگ بالاخره

ربولی حسن کور جمعه 10 آذر 1402 ساعت 07:16 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
میگم قدیمها رسم بود کامنتها را هم تائید میکردن!

سلام
شرمنده خیلی درگیر بودم این چند وقت

ربولی حسن کور یکشنبه 5 آذر 1402 ساعت 12:06 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
خوش برگشتین.
بعد از دردسرهای اعزام یک بیمار قلبی الان اومدم و دیدم شما برگشتین! خوشحالم کردین.
ممنون برای لطفی که به من داشتین. تولد نیکان خان هم مبارک.
امیدوارم توی شغلتون هم شاهد پیشرفت روزافزون باشین.
سالگرد ازدواجتون هم مبارک.
امیدوارم پست بعدی تون دوسال دیگه نباشه!

سلام سلام
شرمنده که دیر اومدم
ممنون از تبریکاتتون و ارزوهای خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد